Thursday, January 22, 2009

Selamat Tahun Baru Cina


Haiii, kepada semua yang membaca blog aku....aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru Cina yang tidak lama lagi...mungkin ko org semua ade perancangan untuk pergi makan anginkan....semoga percutian anda semua seronok...kepada yang balik kampung hati2x memandu....tahun ini aku dan keluarga tak ade perancangan pergi mana2x pun...nampaknya duduk umah aje lah nak balik kampung pun hari2x dah balik kampung....aku ade tanya suami aku tak ade pergi jalan2x ke?suami aku jawap boleh tapi aku kene sponsor semua hempeh betul lah....aku ckp aku blh sponsor minyak dan makan tapi dia senyam aje....itu maknanya tak ade harapan lah nak pergi jalan2x jadi duduk umah aje lah....
Aktiviti aku hari ini di awal cuti sekolah aku ikut suami aku pegi sekolah sebab aku tak tahu nak buat ape kat umah semua keje umah dah siap di awal2x pagi lagi....dan anak aku hari ini sakit gigi pulak tu....pening kepala aku di buatnya tak tahu nak buat ape semua tak kene...ini pun asik menangis aje...aku pun kesian tengok anak aku ini bile sakit gigi....
Ok lah suami aku pun dah nak ajak pulang dan aku pun nak hantar anak aku ini g klinik....semua anda semua gembira selalu...Selamat Bercuti..

No comments:

Post a Comment