Monday, February 23, 2009

hasil ukiran dari suamiku

salam,buat semua pembaca blog aku ini...maaf lah dah lama aku tak update blog aku...sebenarnya aku bukan sibuk pun tapi tak tahu ape yg nak aku ckp kat blog aku ini....tak ade benda yg nak aku ceritakan dan tak ade cerita yg menarik yg nak aku kongsikan....
Ok lah hari ini aku nak cerita pasal hasil ukiran dari suami aku...ukiran ini suami aku buat masa cuti sekolah bulan satu hari tu....cuma suami aku tak sempat aje nak beri aku gambarnya pada aku untuk aku masukkan dlm blog aku ini...dia buat ukiran ini untuk pelajaran pendidikan seni kat sekolah dia...thn ini dia kene pulak ajar pendidikan seni...aku tengok boleh tahan jugak ukirang yg suami aku hasilkan...tak sangka pulak suami aku tu seni orgnya..

ini bahan2x yg di gunakan spt sabun,pisau lipat dan berus
dan ini hasil dari ukiran suami aku namanya "AWI GOKU"












No comments:

Post a Comment