Sunday, January 18, 2009

kehidupanku yang baru

salam buat semua yang membaca bolg aku....ini adalah blog aku yang terbaru..sebenarnya sebelum ini aku sudah ade blog tapi maklum lah dah lame tak buka tu yg dah lupe lah passwordnya ape hehehehe....
Ini lah kehidupan aku yang baru...Aku berazam mulai tahun ini aku ingin melupakan segala kenangan aku yang dulu....aku ingin memulakan kehidupan aku yang baru bersama suami dan anak2x aku...Aku telah banyak membuat kesilapan dan sampai bile lagi aku harus membuat kesilapan...aku cukup bersyukur pada tuhan kerana telah membuka hati aku untuk berubah dan menebus kesilpan aku yang lalu...usia semangkin meningkat dan kita tidak tahu bile tuhan akan menarik nyawa kita kan???sebelum terlambar baik lah kita berubah untuk kebaikan kan....
Ok lah kepada semua doakan lah utk kesejahteraan aku sekelurga dan aku juga akan mendoakan kalian semua juga....sama-sama lah kita berubah untuk kebaikan agama dan keluarga...

1 comment:

  1. cara ko nak mulakan hidup baru..dengan melupakan kenangan yang lalu..macam hidup ko yang lepas-lepas tu penuh dengan dosa je.. ha..ha..he..ahaksssss.....

    ReplyDelete